Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

1990-11-13 Βαρδυνογιάννης

1990-11-13 Βαρδυνογιάννης


Επαναστατική Οργάνωση 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Αθήνα 13-11-90

Τη σημερινή μας ενέργεια αφιερώνουμε στον ανώνυμο ναυτεργάτη που επί μια ζωή υπέφερε ανήκουστες κακουχίες μακριά από τον τόπο του και τους δικούς του, ταλαιπωρήθηκε, βασανίστηκε, σακατεύθηκε, δολοφονήθηκε, για να αποκτήσουν ορισμένοι μαφιόζοι και γκά-γκστερ που λέγονται εφοπλιστές μυθική περιουσία, με την οποία εξουσιάζουν σήμερα τη χώρα έχοντας υπό τις διαταγές τους την πολιτική εξουσία.

Ένας απ' τους κυριότερους και ισχυρότερους ομίλους της ντόπιας λούμπεν καπιταλιστικής τάξης σήμερα είναι ο όμιλος Βαρδινογιάννη. Διαθέτει πολυάριθμες και ποικίλες επιχειρήσεις σ' ένα ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων από τον εφοπλιστικό χώρο, τον ξενοδοχειακό, τον πετρελαϊκό, με τα διυλιστήρια και την εμπορία πετρελαιοειδών, το χώρο των μέσων μαζικής επικοινωνίας με τις εφημερίδες και τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, τον τραπεζικό χώρο, χωρίς να ξεχνάμε το χώρο του ποδοσφαίρου.

Ο όμιλος Βαρδινογιάννη ακολουθώντας πιστά τις λαμπρές παραδόσεις της γκαγκστερικής μαφίας των εφοπλιστών των Ωνάσηδων, Νιάρχων, Ανδρεάδηδων, Λάτσηδων και σία, συγκέντρωσε σε λίγα χρόνια τεράστια οικονομική δύναμη και συνεπώς πολιτική ισχύ που του επιτρέπει να κυριαρχεί και να ελέγχει τις κορυφές της πραγματικής πολιτικής εξουσίας στη χώρα μας.

Η μοίρα των Βαρδινογιάννηδων άλλαξε ριζικά προ εικοσαετίας περίπου όταν ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός όντας σε αναζήτηση Έλληνα επιχειρηματία που θα αναλάμβανε να κατασκευάσει σε συγκεκριμένο χώρο της Κρήτης σταθμό ανεφοδιασμού για τα πολεμικά πλοία του χωροφύλακα των λαών της Μεσογείου, του 6ου στόλου, επέλεξε τον άγνωστο τότε και ουρανοκατέβατο Βαρδινογιάννη, για λόγους δικούς του. Είναι προφανές ότι η στρατηγική σημασία του έργου απαιτούσε επιχειρηματία τελείως σίγουρο, τυφλό ενεργούμενο τους που θα διέθετε βέβαια για ανταμοιβή ισχυρούς πάτρωνες και πολύ γερές πλάτες στην αρχική φάση της επιχειρηματικής του δραστηριότητας.

Τα πρώτα λοιπόν βήματα των Βαρδινογιάννηδων υπήρξαν παιχνιδάκι. Χρησιμοποιώντας καθαρά μαφιόζικες μέθοδες, πέτυχαν με τη βία και την τρομοκρατία των έμμισθων μπράβων τους να εκδιώξουν όλους τους κατοίκους γύρω απ' τους Καλούς Λιμένες, όπου κατασκεύασαν το σταθμό ανεφοδιασμού και να αρπάξουν τα χωράφια τους, υποχρεώνοντας τους να τα ξεπουλήσουν για ένα κομμάτι ψωμί. Σύμφωνα μάλιστα με ορισμένες φήμες, δεν δίστασαν να φτάσουν μέχρι τη δολοφονία, μέσω των μπράβων τους, ενός προέδρου κοινότητας που αντιστέκονταν με άλλους κατοίκους σ' αυτήν τη βίαιη αρπαγή της γης.

Στη συνέχεια δεν τους ήταν δύσκολο, με τέτιες πλάτες, να πάρουν δάνεια για να αγοράσουν ορισμένα καράβια. Οι εφοπλιστές αγοράζουν πάντα τα καράβια τους με δάνεια, και ποτέ με μετρητά, που φτάνουν και τα 95% της αξίας τους, υποθηκεύοντας τα. Δάνεια που παίρνουν απ' την αγορά των ευρωδολαρίων όπου οι εφοπλιστές είναι οι τρίτοι οφειλέτες.

Η πεπατημένη πρακτική των Ελλήνων εφοπλιστών έκανε τα υπόλοιπα.

Τα έργα και οι ημέρες του Έλληνα εφοπλιστή είναι παγκόσμια γνωστά με συνέπεια το όνομα του νάναι συνώνυμα στην ξένη λογοτεχνία με τον αδίστακτο μεγαλοαπατεώνα μαφιόζο. Είδωλο-σύμβολό του έχει τον Ωνάση και στόχο του τον εύκολο, γρήγορο, παρασιτικό κι ακόρεστο πλουτισμό, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε απάτη και παρανομία διανοηθεί και μη διστάζοντας μπροστά σ' οποιοδήποτε έγκλημα. Τη μεταφορά και επένδυση του συνόλου ή του μεγαλύτερου μέρους των «κερδών» του στο εξωτερικό μέσω χάρτινων εταιριών με έδρα τους διάφορους φορολογικούς παραδείσους.

Για την επίτευξη του πάρα πάνω στόχου ακολουθεί μια πολύπλευρη και δοκιμασμένη στρατηγική, της οποίας τα κύρια σημεία είναι τα πάρα κάτω:

— αγοράζει σε τιμές ευκαιρίας παλιά γέρικα σαπιοκάραβα-σκυλοπνίχτες. Όλοι οι Έλληνες εφοπλιστές στην πρώτη φάση της . δραστηριότητας τους αγόρασαν τέτια καράβια και μόνο αφού σταθεροποιήθηκαν κάπως αγόρασαν και πιο καινούργια, χωρίς βέβαια να εγκαταλείπουν την παλιά τους τακτική. Ο ελληνικός εφοπλιστικός στόλος διαθέτει τα πιο γέρικα καράβια μετά απ' αυτόν της Κύπρου που ανήκει και αυτός κυρίως σε Έλληνες εφοπλιστές.

Αυτή είναι η μία απ' τις δύο κύριες αιτίες που οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν το θλιβερό ρεκόρ νάχουν το μεγαλύτερο αριθμό ναυαγίων το χρόνο.

— επειδή οποιαδήποτε καθυστέρηση πλοίου στην παράδοση φορτίου λόγω καιρικών συνθηκών ή ακινητοποίηση του για τις αναγκαίες επισκευές με τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και προστασίας του πληρώματος και του συνεργείου επισκευών ή ο καθαρισμός των δεξαμενών των τάνκερ με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, αντιστρατεύεται το στόχο του, αφού επιφέρει κάποια οικονομική ζημιά και «διαφυγόντα κέρδη», ο Έλληνας εφοπλιστής διευθύνει άμεσα και καθημερινά την πορεία των καραβιών του, δίνοντας εντολές στη μαριονέτα του τονζ πλοίαρχο, να ταξιδεύει με οποιοδήποτε καιρό, με οποιαδήποτε βλάβη, σε βάρος βέβαια της ασφάλειας του πληρώματος.

Έτσι όχι μόνο βάζει πάνω απ' τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή του ναυτεργάτη το κέρδος και τα δολάρια αλλά χρησιμοποιεί ανοιχτά την ανθρώπινη ζωή, την ανθρώπινη σάρκα σαν πρώτη ύλη πλουτισμού, σ' αυτόν τον ανθρωποβόρο μηχανισμό της μεγιστοποίησης των κερδών του, το δυστύχημα και το ναυάγιο. Προτιμάει αυτά αφού του αποφέρουν την αστρονομικών διαστάσεων αποζημίωση της Ασφάλειας από τα μέσα προστασίας που του κοστίζουν.

Αυτή είναι η δεύτερη απ' τις κύριες αιτίες του πάρα πάνω θλιβερού ρεκόρ ναυαγίων και δυστυχημάτων των ελληνικών πλοίων. Μόνο φέτος είχαμε τουλάχιστον δύο μεγάλα ναυάγια με θύματα δεκάδες ναυτεργάτες και ένα δυστύχημα στη Δραπετσώνα.

Το πρώτο πλοίο βυθίστηκε το Γενάρη με όλο του το πλήρωμα, περίπου 20 ναυτικούς επειδή ο εφοπλιστής διέταξε τον καπετάνιο να διασχίσει τη Μάγχη απ' τη Γαλλία στην Αγγλία ενώ επικρατούσε σφοδρή θαλασσοταραχή και θύελλα.

Το δεύτερο, ένα «μινεράλι», βυθίστηκε κι αυτό με όλο του το πλήρωμα τον Αύγουστο ανοιχτά της Ιαπωνίας, όταν μετά από διαταγή του πλοιοκτήτη κινήθηκε προσπαθώντας δήθεν ν' αποφύγει επερχόμενο τυφώνα. Ας σημειώσουμε ότι αυτό το «μινεράλι» δεν ανήκε σε κανένα μικρό εφοπλιστή αλλά στην οικογένεια Ανδρεάδη, Το κοινό σημείο και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι οι πλοιοκτήτες ήθελαν ν' αποφύγουν πάση θυσία την ενδεχόμενη μακρόχρονη ακινητοποίηση του πλοίου λόγω των καιρικών συνθηκών.

Άλλα και στην περίπτωση του «δυστυχήματος» στη Δραπετσώνα — για το οποίο θα μιλήσουμε πιο κάτω— η έκρηξη απ' την οποία σκοτώθηκαν δύο εργάτες και τραυματίστηκαν άλλοι 6, έγινε γιατί οι πλοιοκτήτες Βαρδινογιάννηδες αρνήθηκαν τον καθαρισμό των δεξαμενών και των σωληνώσεων από τα αέρια, επειδή αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα και κοστίζει.

Παραφράζοντας λοιπόν έναν ξένο συγγραφέα ο οποίος έγραφε: «ένας εκατομμυριούχος, στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του, έχει στη διάθεση του περισσότερες ανθρώπινες ζωές από τον οποιονδήποτε μονάρχη» μπορούμε να πούμε χωρίς καμιά υπερβολή, ότι ένας Έλληνας εφοπλιστής στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του έχει να παρουσιάσει περισσότερα πτώματα, έχει περισσότερες ανθρώπινες ζωές πούχει αφαιρέσει από τον οποιοδήποτε κοινό «εγκληματία» των φυλακών.

— χρησιμοποιεί τις σημαίες ευκαιρίας. Ο ελληνικός εφοπλιστικός στόλος είναι ο μοναδικός στον κόσμο που η χωρητικότητα των πλοίων με ξένη σημαία ευκαιρίας ξεπερνάει αυτήν όσων έχουν υψωμένη την εθνική σημαία. Η ανάρτηση της σημαίας ευκαιρίας δεν γίνεται για λόγους φορολογικούς, αφού το φορολογικό καθεστώς των. εφοπλιστών είναι τέτιο που ουσιαστικά δεν πληρώνουν φόρους - με τα διάφορα σκανδαλώδη προνόμια και φοροαπαλλαγές που τους έχει παραχωρήσει το κράτος-υπηρέτης τους, αλλά για λόγους κοινωνικούς και οικονομικούς. Τους επιτρέπει να προσλαμβάνουν ξένους ναυτεργάτες απ' τον Τρίτο Κόσμο, χωρίς κανένα αριθμητικό περιορισμό, που δεν απολαμβάνουν καμιάς κοινωνικής ασφάλισης και προστασίας, καταπατώντας και αυτά ακόμη τα στοιχειώδη και αστεία μέτρα προστασίας του πληρώματος, πληρώνοντας τους μισθούς πείνας.

Ετσι ενώ το κόστος μισθοδοσίας ενός τύπου πλοίου το 86 ήταν 900.000 δολάρια για ένα αγγλικό με αγγλικό πλήρωμα, για τον ίδιο τύπο το κόστος ήταν μόνο 340.000 δολάρια αν είχε αναρτημένη σημαία ευκαιρίας και ναυτεργάτες απ' τον Τρίτο Κόσμο.

Οι συνέπειες λοιπόν και εδώ είναι αφενός τα ατυχήματα και τα ναυάγια και αφετέρου η αυξανόμενη ανεργία των Ελλήνων ναυτεργατών. Ας προσθέσουμε ότι για τα περισσότερα απ' τα πλοία με σημαίες ευκαιρίας είναι πολύ δύσκολο να διαπιστωθεί ποιος είναι ο πραγματικός πλοιοκτήτης, γιατί συνήθως κρύβεται πίσω από έναν δαίδαλο χάρτινων εταιρειών με έδρες τους φορολογικούς παραδείσους.

— υποκοστολογεί συστηματικά, όταν δεν τους αποκρύβει τελείως, τους ναύλους που εισπράττει.

Ετσι ενώ το 86 η παγκόσμια συνολική μεταφορά δια θαλάσσης του πετρελαίου κόστισε περισσότερο από 80 δισεκατομμύρια δολάρια, οι δηλωμένοι εισπραχθέντες ναύλοι ανέρχονται μόνο σε 50 δισεκατομμύρια. Δηλαδή 30 δις δολάρια εξατμίστηκαν. Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι τα περισσότερα απ' αυτά τα εισέπραξαν Έλληνες εφοπλιστές.

— παραβιάζει συστηματικά όλα τα εμπάργκο προκειμένου να κερδίσει αστρονομικούς ναύλους.

Έτσι πέρα απ' τη γνωστή περίπτωση του τάνκερ Σάλεμ που παραβίασε το εμπάργκο της Νότιας Αφρικής το 80 πριν φτάσει στο οργανωμένο ναυάγιο για να εισπράξει ο εφοπλιστής την ασφάλεια, πέντε απ' τους μεγαλύτερους ελληνικούς εφοπλιστικούς ομίλους, παραβίαζαν συνεχώς και επί χρόνια το εμπάργκο της ρατσιστικής Ν. Αφρικής, με πλήρη γνώση της «δημοκρατικής» Δύσης που το ανέχονταν αν δεν το ενθάρρυνε.

— δεν έχει πατρίδα. Έχει μεταφέρει και επενδύσει σχεδόν όλα του τα κέρδη στο εξωτερικό κερδοσκοπώντας ενάντια στη χώρα του κι εκβιάζοντας την όπως ακριβώς το ξένο κεφάλαιο. Έτσι ο πατριώτης Λάτσης και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές, στην κρίση του 74, με την τούρκικη εισβολή στην Κύπρο, ενώ η χώρα δεν είχε πετρέλαιο, μετέφεραν με τα δεξαμενόπλοια τους και τροφοδοτούσαν με πετρέλαιο την Τουρκία. Σήμερα οι μεγάλοι Έλληνες εφοπλιστές είναι εγκατεστημένοι στο Λονδίνο όπου μέσω του Κομιτι, εκβιάζουν ανοικτά την εκάστοτε κυβέρνηση ότι θα πάρουν τα καράβια τους. θέτουν νέους όρους και απαιτούν νέα προνόμια για να υψώσουν την ελληνική σημαία, διατάζοντας το κράτος σαν νάταν μαριονέτα τους. Πρόσφατα ο Γερμίδης χάρισε 10 δισεκατομμύρια χρέη σε συνάλαγμα σε 5 Έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου.

Είδωλο τους ο Ωνάσης, που ενώ μια ζωή καταλήστευσε τη χώρα κι όχι μόνο με την εφοπλιστική του δραστηριότητα, πέθανε έχοντας μεταφέρει τα πάντα στο εξωτερικό και μην αφήνοντας ούτε την πιο μικρή επιχείρηση του στην Ελλάδα. Κι οι κληρονόμοι του συνεχίζοντας την πρακτική του αρνήθηκαν να πληρώσουν τα 5 δις φόρους κληρονομιάς, γονατίζοντας το κράτος κι υποχρεώνοντας το να δεχτεί ένα μέρος μόνο του φόρου για την ανέγερση νοσοκομείου το οποίο παρουσιάζεται δήθεν σαν δωρεά, ενώ πληρώνεται από το χρέος του μη καταβληθέντος φόρου.

— είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ρύπανση και τη μόλυνση της θάλασσας. Για να αποτρέψει και εδώ την ακινητοποίηση του πλοίου που απαιτεί ο σωστός καθαρισμός του, διατάζει να ρίχνονται τα διάφορα βρωμόνερα τόσο του έρματος, όσο και των δεξαμενών στην ανοιχτή θάλασσα, όπως άλλωστε καταγγέλθηκε πρόσφατα με φωτογραφίες από ναυτεργάτη. Έτσι μόνο στο Αιγαίο ρίχνονται κάθε χρόνο 10.000 τόνοι πετρελαιοειδών που προέρχονται από την έκπλυση των δεξαμενών στην ανοιχτή θάλασσα.

— ελέγχει ασφυκτικά τον τύπο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είτε άμεσα είτε έμμεσα, για να αποτρέψει τη δημοσιοποίηση των πάρα πάνω παρανομιών και εγκλημάτων του και να παραπλανάει την κοινή γνώμη και τη δικαιοσύνη. Έτσι εκτός απ τον - Βαρδινογιάννη που είναι ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Με-γκα Τσάνελ και της ημερήσιας εφημερίδας Μεσημβρινή, οι άλλοι μαφιόζοι γκάγκστερ εφοπλιστές Αλαφούζος και Κυριακού του ραδιοφωνικού σταθμού Αντένα.

Είναι αποκαλυπτικό αυτού του ασφυκτικού ελέγχου, το γεγονός ότι μετά τις πρόσφατες καταγγελίες των εργαζομένων για το θανατηφόρο ατύχημα στο «Κρήτη ση» ούτε μια εφημερίδα δεν τόλμησε να αναφέρει το όνομα του πλοιοκτήτη Βαρδινογιάννη. Όλες, λες κι ήταν συνενοημένες, μιλούσαν ανώνυμα για τον πλοιοκτήτη.

Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι οι εφοπλιστές αγοράζουν ποδοσφαιρικές ομάδες, όχι για λόγους επιχειρηματικούς παρ' ότι κερδίζουν κι εδώ, αλλά κυρίως για λόγους δημοσίων σχέσεων, για να πετύχουν κάποια πλατύτερη κοινωνική αναγνώριση που γνωρίζουν ότι δεν έχουν.

Έτσι ακριβώς όπως ο Κοσκωτάς αγόρασε τον Ολυμπιακό, οι Βαρδινογιάννηδες αγόρασαν τον Παναθηναϊκό, ποντάροντας ότι οι οπαδοί της ομάδας θα μετατραπούν σε υποστηρικτές του επιχειρηματικού ομίλου και της πρακτικής του.

Ακόμη οι εφοπλιστές λειτουργώντας σαν κράτος εν κρατεί εξαγοράζουν τους άνδρες του Λιμενικού, που λειτουργούν σαν υπάλληλοι τους, τους πραγματογνώμονες μετά από κάθε ατύχημα, τους επί κεφαλής του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, τους δικαστικούς, τους αστυνομικούς (ο Λάτσης μισθοδοτεί κανονικά αστυνομικούς εν ενεργεία) και τέλος τους ίδιους τους πολιτικούς. Ο Μητσοτάκης δεν κρύβει καν ότι ταξιδεύει με το ιδιωτικό τζετ του αρχιγκάγκστερ, πρώην ταγματασφαλίτη και μαυραγορίτη Λάτση και ότι είναι ιδιοκτήτης κτήματος στην Ελβετία, που βρίσκεται δίπλα σε μεγάλη έκταση που ανήκει στους Βαρδινογιάννηδες.

Ο πετυχημένος Κοσκωτάς που ακούει στο όνομα Βαρδής Βαρδινογιάννης μαζί με τον Λάτση είναι σήμερα μέσα στον αμαρτωλό χώρο των εφοπλιστών ό,τι ήταν στις προηγούμενες δεκαετίες ο Ωνάσης και ο Νιάρχος. Είναι οι κατεξοχήν αντιπροσωπευτικοί τύποι του αδίστακτου μεγαλοαπατεώνα, μαφιόζου, φονιά εφοπλιστή. Σαν τέτιος έχει συμμετάσχει και πραγματοποιήσει όλες τις πάρα πάνω απάτες και κομπίνες και έχει μέσα στο βάθος των χρηματοκιβωτίων του περισσότερα πτώματα ναυτεργατών, περισσότερες ανθρώπινες ζωές πούχει αφαιρέσει, απ' οποιονδήποτε «εγκληματία» των φυλακών.

Για όλους αυτούς τους λόγους αποφασίσαμε να τον εκτελέσουμε.

Για να μην υποστηρίζουν μερικοί ότι όλα αυτά είναι αυθαίρετες συκοφαντίες τίμιων επιχειρηματιών από μέρους μας θ' αναφερθούμε σε μια και μόνη αλλά αποκαλυπτική περίπτωση.

Στις 13 Φλεβάρη 1990 το δεξαμενόπλοιο «Κρήτη Ση» πλοιοκτησίας Βαρδινογιάννη βρίσκονταν στο μώλο της Δραπετσώνας όπου γίνονταν επισκευές στις δεξαμενές του.

Έκρηξη που σημειώθηκε στη δεξαμενή ν° 2 και σε βάθος 28 μέτρων από διαρροή αερίου είχε σαν συνέπεια να σκοτωθούν οι εργάτες Γ. Λευκαδίτης 37 χρονών και Ν. Σταματιάδης 35 χρονών και να υποστούν σοβαρά εγκαύματα άλλοι έξι συνάδελφοι τους. Τέτιου τύπου «δυστυχήματα» γίνονται συνέχεια, σχεδόν κάθε χρόνο, από τις ίδιες πάντα αιτίες πούναι, όπως εξηγήσαμε πιο πάνω, η άρνηση των εφοπλιστών να διενεργήσουν φρη γκαζ, να καθαρίσουν τις σωληνώσεις και τις δεξαμενές απ' τα αέρια, διαδικασία πούναι χρονοβόρα, απαιτεί ακινητοποίηση σε ειδικούς χώρους και άρα αυξάνει το κόστος και τα διαφυγόντα κέρδη τους.

Σύμφωνα με έκθεση αυτοψίας που πραγματοποίησε στο δεξαμενόπλοιο ο ναυπηγός μηχανολόγος Κυρ. Μποκής «στη δεξαμενή όπου γίνονταν οι εργασίας υπήρχαν κατάλοιπα πετρελαίου σε ποσότητα 10 βαρελιών και ρινίσματα ξύλου».

Η έκθεση αναφέρει πιο κάτω ότι «υπήρχε πιστοποιητικό απαλλαγής από επικίνδυνα αέρια και άδεια εκτελέσεως εργασιών με φλόγα, το οποίο εκδόθηκε μισή ώρα πριν το ατύχημα δηλαδή στις 12 -το μεσημέρι στις 13-2-90»!!! Ακόμη «δεν υπήρχε πιστοποιητικό απαλλαγής επικίνδυνων αερίων για τις σωληνώσεις του πλοίου».

Ο Μποκής καταλήγει τελικά στο συμπέρασμα «...εύφλεκτον αέριον υδρογονανθράκων, ομού μετά μικρής ποσότητος αργού πετρελαίου διέρρευσε δια μέσου των σωληνώσεων με αποτέλεσμα τη βίαιη ανάφλεξη εις εκείνα τα σημεία της δεξαμενής όπου υπήρχαν θύλακες αερίου». Και πάρα κάτω επισημαίνει ότι ήταν «ανεπίτρεπτη η χρήση φλόγας χωρίς προηγουμένως να έχουν ελεγχθεί και καθαριστεί από κατάλοιπα και εύφλεκτα αέρια και παντός είδους σωληνώσεις της συγκεκριμένης δεξαμενής».

Αντίθετα όμως στην έκθεση αυτοψία που ανατέθηκε στους τεχνικούς πραγματογνώμονες Ιορδάνη, Ματθαίου και Τσαπάρα, μέσα στα πλαίσια της προανάκρισης που διενεργεί ο πλωτάρχης Λ.Σ. και διοικητής του Β.Β. Λιμενικού Σταθμού Κερατσινίου Α. Χηνόπουλος αποδίδεται ευθύνη στους εργαζόμενους λόγω βασικών παραλείψεων τους. Η προανάκριση αυτή τραβάει εσκεμμένα σε μάκρος και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί 9 μήνες μετά το «δυστύχημα». Το γιατί το αντιλαμβανόμαστε αμέσως, όταν πληροφορηθούμε τα σχετικά με μιαν άλλη υπέροχη ιστορία, αντάξια του εφοπλιστικού υποκόσμου, αυτή του πλοίου «Μέλοντι».

Στο πλοίο «Μέλοντι» σημειώθηκε καταστροφική πυρκαγιά στις 6 Ιούλη 1990 κι ενώ αυτό βρισκόταν ελλιμενισμένο στο μώλο της ΔΕΗ Κερατσινίου. Ο ίδιος Χηνόπουλος ανέλαβε κι εδώ την προανάκριση. Ζήτησε λοιπόν, μαζί με το δημοτικό σύμβουλο Πηρούνια, εκβιαστικά 500.000 δολάρια απ' τον πλοιοκτήτη του «Μέλοντι», για να συντάξει θετική αναφορά, ώστε αυτός να εισπράξει τα ασφάλιστρα των 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Επειδή όμως ο εφοπλιστής φαίνεται ότι έλυσε το πρόβλημα του απ' αλλού και κατόρθωσε να εισπράξει τα ασφάλιστρα, κατάγγειλε το Χηνόπουλο και τον Πηρούνια, στους οποίους είχε ήδη καταβάλλει 32 εκατομμύρια. Έτσι οι δύο ωραίοι κύριοι συνελήφθησαν με τα σημειωμένα χαρτονομίσματα στο χέρι και ο πλωτάρχης Χηνόπουλος προφυλακίστηκε. Αυτός λοιπόν ο αποδεδειγμένα πουλημένος στους εφοπλιστές Χηνόπουλος είχε αναλάβει την προανάκριση για το δυστύχημα στο «Κρήτη Ση».

Σύμφωνα ακόμη με καταγγελίες του εκπροσώπου του Συνδι-κάτου Μετάλλων, ο Χηνόπουλος δεν είναι η μόνη σύμπτωση και υπάρχει ολόκληρο κύκλωμα που λειτουργεί γύρω απ' τα εργατικά ατυχήματα στον Πειραιά. Έτσι από μια λίστα 41 τεχνικών εμπειρογνωμόνων, οι τρεις προαναφερθέντες Ματθαίου, Ιορδάνης, Τσαπάρας είναι οι μόνοι που έχουν αναλάβει σχεδόν όλες τις περιπτώσεις «ατυχημάτων» με νεκρούς εργάτες τα τρία τελευταία χρόνια. Το ίδιο δικηγορικό γραφείο αναλαμβάνει όλες αυτές τις περιπτώσεις και τέλος ο εισαγγελέας ποινικής δίωξης Πειραιά Μπράμης, όταν του ζητήθηκε απ' τους συνδικαλιστές να διευρυνθεί η εισαγγελική έρευνα για το «Κρήτη Ση» τους απάντησε ως εξής: «Και τι έγινε; Πήρε ο πλοιοκτήτης αποζημίωση 10 εκατομμύρια δολάρια. Έβαλε κι ο Χηνόπουλος μερικές πενταροδεκάρες στην τσέπη του και αυτό συνιστά αδίκημα; Συνηθισμένα πράγματα είναι αυτά. Συμβαίνουν».

Ας προσθέσουμε ότι ο πουλημένος στους εφοπλιστές πλωτάρχης του Λ.Σ. Χηνόπουλος ήταν μέλος της Επιτροπής Ελέγχου, Υγιεινής και Ασφάλειας σαν εκπρόσωπος του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας προς δόξα του ελληνικού κράτους-μαριονέτα των εφοπλιστών.

Τέλος να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο του Συνδικάτου Μετάλλου και εκπρόσωπο των εργαζομένων στην Επιτροπή Ελέγχου, Υγιεινής και Ασφάλειας, ο πλοιοκτήτης του «Κρήτη Ση» Βαρδινογιάννης έκανε αστική παρέμβαση ζητώντας του 500 εκατομύρια. Τον χαρακτηρισμό λοιπόν του γκάγκστερ τον κέρδισε επάξια.

Όσον αφορά τα άλλα ανδραγαθήματα του ομίλου Βαρδινογιάννη θα αναφέρουμε εν συντομία —γιατί αλλιώς θα έπρεπε να συντάξουμε ολόκληρο βιβλίο— τα εξής: σύμφωνα με καταγγελία που έγινε το 82 απ' τον τότε υπουργό Οικονομικών Κουλουργιάνο στη Βουλή και βασίστηκε σε απόρρητη έκθεση του υπουργείου Συντονισμού του 80 επί κυβέρνησης Ν.Δ., η Μότορ Όιλ του Βαρδινογιάννη όπως και η Πετρόλα του Λάτση κερδοσκοπώντας και εκβιάζοντας το ελληνικό κράτος, το ζημίωσαν το 1979 κατά 81 εκατομμύρια δολάρια πουλώντας του 1.200.000 Μ.Τ. πετρέλαιο κατά 70 δολάρια το Μ.Τ. ακριβότερα απ' αυτό που πρόσφερε το -Ιράκ και η Σαουδική Αραβία. Για τον ίδιο λόγο το ελληνικό δημόσιο ζημιώθηκε κατά 94.150.000 δολάρια το 1980. Για το επίτευγμα βέβαια αυτό υπεύθυνος είναι επίσης ο τότε υπουργός Βιομηχανίας, μόνιμος Βακάλης όλων των λούμπεν καπιταλιστών Εβερτ, που προτίμησε για λόγους ευνόητους τους πιο ακριβούς Βαρδινο-Λάτσηδες απ' το αραβικό πιο φτηνό πετρέλαιο. (Αυτός φαίνεται ότι είναι ο λόγος που προβάλλεται σαν μόνιμος δελφίνος της δεξιάς ένας τόσο ανίκανος πολιτικός σαν τον Έβερτ.)

Και γι' αυτό το σκάνδαλο βέβαια ο τύπος της εποχής τήρησε σιγήν ιχθύος με πρώτο και καλύτερο το συγκρότημα Λαμπράκη, που έχει αναλάβει εργολαβικά τη διαφήμιση των Βαρδινογιάννηδων και τη μετατροπή της κάθε απάτης τους σε αγαθοεργία, για λόγους και πάλι ευνόητους.

Τα δύο διυλιστήρια της Μότορ Όιλ και της Πετρόλα κατασκευάστηκαν επί δικτατορίας με τα διάφορα θαλασσοδάνεια της χούντας και τα σκανδαλώδη προνόμια σαν καθαρά εξαγωγικά. Πέτυχαν όμως σήμερα, με τη βοήθεια της ΕΟΚ δηλαδή του ξένου μεγάλου κεφαλαίου να μπουν στην εσωτερική αγορά και να ανατρέψουν την προστατευτική των συμφερόντων της χώρας πετρελαϊκή πολιτική —προστατευτική πολιτική που ακολούθησαν στην πράξη όλες οι δυτικοευρωπαϊκές κυβερνήσεις σε κάποιο βιομηχανικό τομέα παραβιάζοντας τις θεωρητικές φιλελεύθερες αρχές της ΕΟΚ— υπονομεύοντας το στόχο της ανεξαρτησίας της χώρας στον στρατηγικό τομέα της ενέργειας. Κατόρθωσαν να καθυστερήσουν και να ανατρέψουν το πρόγραμμα επενδύσεων και εκσυγχρονισμού των ελληνικών διυλιστηρίων Ασπροπύργου, με το οποίο αυτά θάχαν καλύτερα και πιο φθηνά προϊόντα και θα ανταγωνίζονταν από θέση ισχύος τη Μότορ Όιλ και την Πετρόλα, εκμεταλλευόμενοι το σκάνδαλο των Διυλιστηρίων του 86 μέσω του ελεγχόμενου τύπου και των ανθρώπων τους στον κρατικό μηχανισμό. Σύμφωνα μάλιστα με ορισμένες φήμες που δεν αποκλείεται νάναι αληθινές, αν λάβουμε υπ' όψη μας το πόσο ανερμάτιστοι, αλαζόνες, ηλίθιοι αλλά και απατεωνίσκοι ήταν οι άνθρωποι πούχε τοποθετήσει το ΠΑΣΟΚ στα Διυλιστήρια και βρέθηκαν μπλεγμένοι στο σκάνδαλο, τα νήματα της ίντριγκας κινήθηκαν απ' αυτούς με μόνο στόχο την καθυστέρηση ή την ανατροπή αυτού του προγράμματος.

Οι Βαρδινο-Λάτσηδες κατόρθωσαν μέσω των διάφορων εξαγορασμένων βουλευτών και υπουργών να περάσουν τροπολογίες που χαρακτηρίζουν την περιοχή Μεγάρων σαν σεισμόπληκτη κι έτσι να πετύχουν τη διαγραφή των τεράστιων χρεών, των απλήρωτων φόρων τους. Τους χάρισαν έτσι εκατοντάδες εκατομμύρια απλήρωτων φόρων. Ακόμη σύμφωνα με την κοινότητα Αγίων Θεοδώρων, η Μότορ Όιλ του Ομίλου Βαρδινογιάννη έχοντας πλαστογραφήσει τον αριθμό της έκτασης των Διυλιστηρίων από 1.200.000 τ. μέτρα σε 12.000 τ. μέτρα, εξαπάτησε την κοινότητα πληρώνοντας κοινοτικά τέλη 800.000 αντί των 33 εκατομμυρίων. Έτσι μόνο το 82 μέχρι το 87 —γιατί για .πριν το 82 τα χρέη έχουν παραγραφτεί— ο όμιλος Βαρδινογιάννη χρωστάει 200 εκατομμύρια για κοινοτικά τέλη στην κοινότητα τα οποία βέβαια αρνείται να πληρώσει.

Οι Βαρδινογιάννηδες αντέγραψαν και σε ένα άλλο σημείο την πρακτική του Ωνάση. Το μετοχικό κεφάλαιο της Μότορ Όιλ ανήκει κατά 48,7% και 39,6% σε δύο εταιρείες τη GERANI COMPANIANAVIERA και τη BSILORITIS SHIPPING COMPANY αντίστοιχα που έχουν και οι δύο σαν έδρα τον Παναμά.

Πέρα τέλος απ' τις τεράστιες εκτάσεις που κατέχουν στην Κρήτη και που αγόρασαν με τους γνωστούς τρόπους, αγόρασαν στην αρχή του χρόνου από Αγιορείτικο μοναστήρι 53.000 στρέμματα στη Σιθωνία της Χαλκιδικής με το αστρονομικό ποσό των 1.000 δραχ. το στρέμμα.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της περιόδου είναι το πλήρες ξεπούλημα κι ο αφελληνισμός της χώρας. Η γενική επίθεση της λούμπεν μεγαλοαστικής τάξης ενάντια στους εργαζομένους, τις κοινωνικές1 και πολιτικές τους κατακτήσεις. Η ουσιαστική συναίνεση της αντιπολίτευσης ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμού αλλά και της συνδικαλιστικής ηγεσίας και η απουσία οποιασδήποτε αντίστασης από μέρους τους.

Η πιστή αντιγραφή στη χώρα μας του μοντέλου του δυτικοευρωπαϊκού ολοκληρωτισμού από τους πατριάρχες του Γραικυλισμου πολιτικούς της Ν.Δ. που εφαρμόζουν δουλικά τις εντολές της ΕΟΚ και του δυτικού πολυεθνικού κεφαλαίου σε βάρος των συμφερόντων της χώρας.

Η γνωστή συνταγή του φιλελευθερισμού και των ιδιωτικοποιήσεων παρουσιάζεται σαν πανάκεια σε μια χώρα όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει αποτύχει και χρεωκοπήσει πανηγυρικά. Όπου οι σημαντικότεροι Έλληνες μεγαλοεπιχειρηματίες απέτυχαν οικονομικά δημιουργώντας τις προβληματικές.

Ενώ οι υπόλοιποι επέζησαν χάρη ακριβώς στη δωρεάν χρηματοδότηση τους απ' το κράτος, το οποίο θρασύτατα και υποκριτικά κατακεραυνώνουν. Σήμερα ακόμη κι αυτοί ξεπουλάνε τις επιχειρήσεις στο ξένο κεφάλαιο αποδείχνοντας έμπραχτα την ανικανότητα τους, μπρος στην προοπτική να διακοπούν οι διάφορες κρατικές επιχορηγήσεις.

Τα πάντα σήμερα ξεπουλιούνται, με κύριο οικονομικό όπλο του ξένου κεφαλαίου τη χαμηλή αξία της δραχμής που στη διάρκεια της μεταπολίτευσης έχασε το 85% της αξίας της χωρίς βέβαια αυτή η υποτίμηση να οδηγήσει σε κάποια ανάπτυξη αλλά αντίθετα στην αποβιομηχανοποίηση.

Μεθοδεύεται η επιστροφή των προβληματικών στους παλιούς ιδιοκτήτες τους, τους απατεώνες που τις χρεωκόπησαν κατακλέβοντάς τες.

Επιχειρήσεις του δημοσίου, ακόμη και επίσημα κερδοφόρες, ξεπουλιούνται σε απίστευτα χαμηλές τιμές, με τους διάφορους απατεώνες νεοδημοκράτες να βρίσκονται σε εμφύλιο για το ποιος θα εισπράξει τις μεγαλύτερες μίζες.

Σ' αυτό το γενικό ξεπούλημα της χώρας σημαντικό ρόλο παίζουν και τα μαζικά μέσα επικοινωνίας τόσο τα ηλεκτρονικά όσο και τα έντυπα. Με μια συστηματική πλύση εγκέφαλου —αφού τα περισσότερα ελέγχονται από διάφορους ομίλους των λούμπεν καπιταλιστών και μαφιόζων εφοπλιστών — παρουσιάζουν τις συνεχείς εξαγορές των πάντων σαν τα συνηθισμένα φαινόμενα διεθνοποίησης του μεγάλου κεφαλαίου που συμβαίνουν καθημερινά στη Δύση. Αποκρύβουν την καίρια διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στον εξαρτημένο και κομπραδόρικο χαρακτήρα της ντόπιας άρχουσας τάξης και το σχετικά αυτόνομο χαρακτήρα, παρ' όλη τη διεθνοποίηση, των δυτικών αστικών τάξεων. Αυτονομία που υποστηρίζουν με νύχια και με δόντια, όπως δείχνει ο οικονομικός, εμπορικός, χρηματιστικός πόλεμος που μαίνεται στη Δύση. Παραπλανούν έτσι το λαό παρουσιάζοντας τον αφελληνισμό της χώρας και την περιθωριοποίηση της σαν δήθεν εκσυγχρονισμό και διεθνοποίηση.

Τα 10 χιλιάδες παιδιά και οι 2.000 έγγυες γυναίκες που δολοφονεί καθημερινά η ουμανιστική Δύση στον Τρίτο Κόσμο, μέσω της βίας των οικονομικών σχέσεων που του έχει επιβάλει, δείχνουν ότι πολλές φορές αυτή είναι χειρότερη απ' την ένοπλη βία και την κατοχή. Στο συγκεκριμμένο ζήτημα που μας απασχολεί, η βία αυτή των οικονομικών σχέσεων που επιβάλουν οι μεγάλες δυτικές χώρες και κυρίως η σημερινή Γερμανία στη χώρα μας έχει και μια άλλη συνέπεια. Είναι γνωστό ότι η χώρα μας διεκδικεί απ' τη σημερινή Γερμανία πολεμικές επανορθώσεις που ανέρχονται σε 30 δισεκατομμύρια δολλάρια σημερινά, συν τα κατοχικά «δάνεια» που ανέρχονται σε 13 δισεκατομύρια δολάρια σύμφωνα με τον καθηγητή Αγγελόπουλο. Η σημερινή ενοποιημένη Γερμανία αρνείται να τα καταβάλει ενώ οι Γραικύλοι ηγέτες της Ν.Δ. όχι μόνο δεν θέτουν το ζήτημα, αλλά προτιμούν να προσκυνούν δουλικά τους διάφορους δυτικούς κομισάριους για το περιβόητο δάνειο.

Η απόφαση αυτή του σημερινού Τέταρτου Ράιχ είναι καθαρά ναζιστική, αφού η μη καταβολή των δίκαιων επανορθώσεων επιτρέπει στις γερμανικές επιχειρήσεις, Ζίμενς, Λουφτχάνσα κλπ. να εξαγοράσουν ελληνικές επιχειρήσεις, με τα χρήματα που μας οφείλουν και μας ανήκουν, και να γίνονται έτσι τα ουσιαστικά αφεντικά στη χώρα μας. Εκεί λοιπόν που απέτυχε το Τρίτο Ράιχ με την ένοπλη βία και κατοχή, επιτυγχάνει σήμερα το Τέταρτο Ράιχ με τη βία απλώς των οικονομικών σχέσεων που επιβάλλονται στη χώρα.

Και αν οι Γραικύλοι, ατζέντηδες του Γερμανικού και Δυτικού κεφαλαίου, ηγέτες της Ν.Δ. αδιαφορούν γι' αυτό, ο ελληνικός λαός δεν πρόκειται να το επιτρέψει. Προειδοποιούμε όλες τις γερμανικές επιχειρήσεις και τους επικεφαλής τους στη χώρα μας που θα εξαγοράσουν ή έχουν εξαγοράσει ελληνικές επιχειρήσεις ότι θα τους χτυπάμε χωρίς προειδοποίηση, όσο το γερμανικό Τέταρτο Ράιχ δεν καταβάλει στη χώρα μας τις πολεμικές επανορθώσεις των 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων συν το γερμανικό κατοχικό «δάνειο» των 13 δις δολαρίων.

Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι σε σχέση με το σημερινό ξεπούλημα των προβληματικών έχουμε ήδη «προειδοποιήσει οποιονδήποτε Έλληνα ή ξένο αγοράσει προβληματική ή επιχείρηση του Δημοσίου χωρίς να πληρώσει τα χρέη της, ότι θα θεωρήσουμε ότι ληστεύει τον ελληνικό λαό με ποσό που ισούται με τα χρέη που χαρίστηκαν και κατά συνέπεια θα τον χτυπάμε χωρίς καμιά άλλη προειδοποίηση».

Επαναστατική Οργάνωση 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

Αθήνα 13-11-90

Δυστυχώς επιβεβαιώνεται και πάλι ότι κακό σκυλί ψόφο δεν έχει. Στη σημερινή μας ενέργεια πυροδοτήσαμε με τηλεχειρισμό, τρεις εκτοξευτές μπαζούκας που βρίσκονταν μέσα σε αυτοκίνητο. Οι 3 ρουκέτες των 2,36 ιντσών έπληξαν τη θωρακισμένη Μερσεντές του μαφιόζου, γκάγκστερ Βαρδή Βαρδινογιάννη αλλά δυστυχώς δεν είχαν το αποτέλεσμα που αναμέναμε λόγω της πολύ ισχυρής θωράκισης της Μερσεντές. Οι ρουκέτες δεν έπληξαν κανένα τρίτο περαστικό, ακριβώς όπως το είχαμε προβλέψει. Άλλωστε η ενέργεια μας θα μπορούσε να είχε γίνει την περασμένη βδομάδα, αλλά ακυρώθηκε δύο φορές, γιατί τη μια συζητούσαν δίπλα οι φορτηγατζήδες και την άλλη υπήρχαν δύο περαστικοί δίπλα στο παγιδευμένο αυτοκίνητο, τη στιγμή ακριβώς που πέρασε ο Βαρδινογιάννης.

Παράλληλα πυροδοτήσαμε αμέσως μετά μια μικρή βόμβα που βρίσκονταν μέσα στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου και περιείχε αρκετά καπνογόνα για να δημιουργηθεί σύγχυση στους τρεις σωματοφύλακες του δεύτερου BMW που ακολουθούσε το Βαρδινογιάννη, πράγμα που πέτυχε απόλυτα.

Όσον αφορά τον οδηγό-σωματοφύλακα και το σωματοφύλακα που βρίσκονταν στη Μερσεντές του Βαρδινογιάννη τους είχαμε προειδοποιήσει. Στην πρόσφατη ενεργεία εμπρησμών στην Εκάλη γράφαμε: «προειδοποιούμε όλους όσους δουλεύοντας σαν ιδιωτικοί αστυνομικοί προστατεύουν τις περιουσίες — κτίρια, χρήματα — όλων αυτών των απατεώνων φοροκλεπτών και ληστών του λαού. Η δουλειά τους είναι όμοια μ' αυτή των φυλάκων και προστατών του Κοσκωτά. Όσο είναι λοιπόν ακόμη καιρός ας αλλάξουν επάγγελμα βρίσκοντας μια πιο τίμια δουλειά.

»Αλλιώς για οτιδήποτε τους συμβεί στο μέλλον, μόνοι υπεύθυνοι θάναι οι ίδιοι και το βρώμικο επάγγελμα πούχουν διαλέξει.»

20-11-90
17Ν

Υ.Γ. Αφού οι διάφορες χαφιέδικες μυστικές υπηρεσίες απέτυχαν τουλάχιστον μέχρι στιγμής στο μόνιμο στόχο τους ν' απαγορεύσουν τη δημοσίευση των προκηρύξεων της 17Ν, επέλεξαν το μόνο δρόμο που τους έμενε, τον κλασικό προβοκατόρικο που χρησιμοποιείται ενάντια σε αναγνωρισμένα επαναστατικά κινήματα με κύρος, απήχηση και πολιτική επιρροή. Κατασκεύασαν μια δικιά τους 17Ν, που παρουσιάζουν με συνεχή εξώφθαλμα ψέματα —όπως αυτό της γραφομηχανής σαν δήθεν «διάσπαση» λόγω διαφωνιών. Στέλνουν προκηρύξεις χτυπημένες απλώς με γραφομηχανή της ίδιας μάρκας με τη οικία μας, για τις οποίες οι ίδιοι οι συντάκτες τους αποφαίνονται ότι είναι γνήσιες ενώ γνωρίζουν ότι οι γραφομηχανές είναι διαφορετικές.

Κάνοντας το όμως, και φτάνοντας σ' αυτό το έσχατο μέσον, απ τη μια αναγνωρίζουν έμμεσα ότι η μόνη αληθινή, φερέγγυα πολιτική φωνή, η μόνη υπαρκτή πολιτική αντιπολίτευση στη " γενική επίθεση του σάπιου και διεφθαρμένου καθεστώτος της λούμπεν καπιταλιστικής τάξης ενάντια στους εργαζόμενους είναι αυτή της 17Ν και ότι ο πρώτος στόχος τους είναι να χτυπηθεί αυτή η εγκυρότητα του πολιτικού της λόγου, να δημιουργηθεί σύγχηση γύρω απ' το πολιτικό-ιδεολογικό περιεχόμενο του, σε πλατιά λαϊκά στρώματα. Σύγχυση που θα γίνει ακόμη μεγαλύτερη όταν οι προβοκάτορες-χαφιέδες θα προχωρήσουν σε ενέργειες, αφού θάναι πια ο μόνος τρόπος για να προσπαθήσουν να πείσουν ότι είναι υπαρκτοί.

Απ' την άλλη καταρρίπτουν με μιας όλες τις φήμες που το ίδιο το καθεστώς κυκλοφορεί, με πρωτοστατούντες τους διάφορους ρεφορμιστές αριστερούς και Κουκουέδες με την αντιδραστική και αστυνομικίστικη αντίληψη της ιστορίας, ότι πίσω απ' τη 17Ν βρίσκονται διάφορες δυτικές μυστικές υπηρεσίες, αφού αναγνωρίζουν έμμεσα ότι η 17Ν είναι γνήσια επαναστατική πολιτική δύναμη, τελείως καθαρή, και αναγκάστηκαν να κατασκευάσουν μια δικιά τους πλαστή βρώμικη για να τη χτυπήσουν.

Ας προσθέσουμε εδώ και την κατάρριψη ενός άλλου μύθου, τον οποίο έχουν καλλιεργήσει οι φυλλάδες της δεξιάς αλλά και ορισμένοι αγύρτες «αντιεξουσιαστές» ότι πίσω απ' τη 17Ν βρίσκεται η KGB ή άλλες θυγατρικές της μυστικές υπηρεσίες χωρών της Ανατολικής Ευρώπης και η μετατροπή της KGB σε σφογγοκολάριο της CIA, οδήγησε στο καθαρό ξεπούλημα και κάρφωμα από την KGB στην CIA σειράς επαναστατικών κινημάτων του Τρίτου Κόσμου. Αν λοιπόν η KGB διέθετε έστω και τα ελάχιστα στοιχεία για την 17Ν, της οποίας επί πλέον η πολιτική δραστηριότητα γίνεται στη Δυτική Ευρώπη και όχι στο Τρίτο Κόσμο, αν είχε και την παραμικρή έστω και έμμεση σχέση μαζί της, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι θα μας είχε καρφώσει προ πολλού με αποτέλεσμα νάμαστε σήμερα όλοι πιασμένοι, αφού η σημερινή KGB δεν θάχε καμιά ευθύνη παρά μόνο η παλιά σταλινική.

Όσον αφορά την τελευταία προκήρυξη των χαφιέδων δυο σημεία και πάλι βγάζουν μάτι. Ο προβοκάτορας-χαφιές υπερίσχυσε και καπέλωσε τον δήθεν «προπαγανδιστή» αποκαλύπτοντας την ταυτότητα του. Μόνο ένας χαφιές-προβοκάτορας των μυστικών υπηρεσιών θα μπορούσε να γράφει για «ένα φτωχό στέκι μπουκαδόρων και πρεζάκηδων» και να χαρακτηρίσει το Μαζοκόπο «χαφιέ» της ασφάλειας που είχε στρατολογηθεί με το μήνα εδώ και δύο χρόνια. Η αναφορά τέλος στη πυρκαγιά στο Δημόκριτο και η απόδοση της σε δήθεν ενέργεια της 17Ν δείχνει ότι ο συντάκτης όχι μόνο είναι χαφιές και προβοκάτορας αλλά επί πλέον ότι είναι τελείως ξένος και άσχετος με την ελληνική πραγματικότητα. Δείχνει ότι βγαίνει κατ' ευθείαν απ' τα στρατηγεία της CIA στις ΗΠΑ.

Μόνο ένας διεστραμένος εγκέφαλος πράκτορα της CIA που θεωρεί φυσική, λογική και ουμανιστική δολοφονία με μιας 80.000 ανθρώπων με μια ατομική βόμβα, τη γενοκτονία πληθυσμών του Τρίτου Κόσμου με βομβαρδισμούς αμάχων και χημικά όπλα προς δόξα της ιερότητας της ανθρώπινης ζωής, την προγραματισμένη σίγουρη δολοφονία πάνω από 100.000 ανθρώπων την πρώτη μέρα του προετοιμαζόμενου πολέμου στο Ιράκ (κι αυτοί οι άνθρωποι εμάς αποκαλούν τρομοκράτες), τη φημολογούμενη ρίψη ατομικής βόμβας περιορισμένης ισχύος στη Βαγδάτη, θα μπορούσε να διανοηθεί και να αποδόσει σε επαναστάτες την τυχαία πυρκαγιά του Δημόκριτου. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι μόνο εγκληματίες και φονιάδες αλλά δεν υστερούν σε τίποτε απ' τους δικούς μας σε ηλιθιότητα και σε ανικανότητα.

Εδώ αντιλαμβανόμαστε τη βαθύτερη σκοπιμότητα της προβολής δεκάδων αμερικανικών σήριαλ τη βδομάδα από το φασιστικό κανάλι της CIA Αντένα και τα υπόλοιπα κανάλια. Η δημιουργία στη συνείδηση του κόσμου μιας εικόνας, ενός ίματζ του αμερικάνου μπάτσου, χαφιέ, πράκτορα πούναι εντελώς αντίθετη απ την πραγματική.

Τέλος να μην παραλείψουμε να πούμε ότι μερίδα του λεγόμενου δημοκρατικού τύπου μας διασκέδασε αρκούντως με την υποκρισία . και τον ταρτουφισμό της. Ενώ όλοι οι συντάκτες και δημοσιογράφοι γνωρίζουν καλά ότι η προκήρυξη είναι πλαστή και χαφιέδικη, το παίζουν φαρισαϊκά «αντικειμενικοί», εξετάζοντας δήθεν όλες τις πιθανές και θεωρητικές εκδοχές, ενώ σαν χαφιέδικη προκήρυξη θάπρεπε να τη θεωρούν αφερέγγυα. Μ' αυτό τον τρόπο αυτοί οι πρωταθλητές της δημοσιογραφικής δεοντολογίας παραμυθιάζουν συνειδητά και εμπαίζουν με τον πιο χονδροειδή τρόπο τους' αναγνώστες τους.